+421 2 32113310, info@rcsvet.sk

+421 2 32113310 , info@rcsvet.sk

Pondelok - Piatok: 9.00 - 17.00

Objednávku nad 100 € doručíme ZADARMO

Najdôležitejšie otázky

1.Mám záujem o servis svojho modelu ako mám ďalej postupovať ? 

Vieme opraviť všetky modely ktoré máme v ponuke, nieje podmienka či boli kúpené u nás, ale skôr to či potrebné náhradné diely vieme zohnať. 

Ak chcete model k nám poslať do servisu tak najskôr kontaktujte náš servis mailom rcsvet@rcsvet.sk kde pošlite aký model by ste chceli opraviť (výrobca,typ) a o akú chybu sa jedná. Ak sa jedná o špecifickejšiu závadu ktorá by sa ťažko rozpisovala kontaktujte nás telefonicky. (tu vám potvrdíme či danú opravu vieme zrealizovať) 

Ak chcete model k nám poslať do servisu tak najskôr kontaktujte náš servis mailom rcsvet@rcsvet.sk kde pošlite aký model by ste chceli opraviť (výrobca,typ) a o akú chybu sa jedná. Ak sa jedná o špecifickejšiu závadu ktorá by sa ťažko rozpisovala kontaktujte nás telefonicky. (tu vám potvrdíme či danú opravu vieme zrealizovať) 
Po potvrdení že model ide opraviť model zabalte, vyplňte servisno-reklamačný formulár ktorý priložte do balenia k modelu (tento krok je dôležitý aby po prijatí balíku bolo jasné komu model patrí a akú má chybu) 

formulár nájdete TU 

v prípade elektronickej poruchy vždy zabalte k modelu aj ovládač a jednu batériu 
Model vždy posielajte na adresu predajňe kde sídli aj servis.

RCSVET.sk

Vajnorská 7

831 04 Bratislava

Slovensko

Pokiaľ prinesiete model k nám do servisu osobne,  tu budeme konzultovať priamo na mieste ako bude oprava riešená. 

Na servise je možné dohodnúť si aj úpravy na mieru, rôzny tunnig modelov, výrobu akkupackov alebo kabeláže/ konektory - pájkovanie na mieru, výmena líthiových batérií v rôznych zariadeniach (pre takto špecifické opravy dopredu kontaktujte servis mailom alebo telefonicky) 

Vačšinu RC hračiek z bežných obchodných sietí z nízkej cenovej kategórie nieje možné opraviť (výrobcovia hračiek totiž neponúkajú žiadne náhradné diely ani inú servisnú podporu )
takéto opravy sa oplatia len v prípade že má hračka napr. nostalgickú hodnotu (takáto oprava často prekročí cenu novej hračky) 
O váš model bude postarané skúseným profesionálom ktorý sa venuje modelom na profesionálnej úrovni takmer celý život. 
Po oprave vás bude kontaktovať SMS správou - pri vyzdvihnutí na predajni, alebo telefonicky pred odoslaním modelu kuriérom na dobierku. (pokiaľ nebolo dohodnuté inak) 


2. Ako mám postupovať pri reklamácii?

pokiaľ chcete reklamáciu poslať, postupujte podľa krokov nižšie 

1. model posielajte len s kópiou predajného dokladu (faktúra / bloček) 
2. vyplnte servisno-reklamačný formulár a priložte ho do balenia model
3.formulár nájdete TU
-v prípade elektronickej závady modelu pribalte aj ovládač a akumulátor (v prípade problému s výdržou batérie aj nabíjač).Po vybavení vašej reklamácie vás budeme kontaktovať SMS a v prípade že ste model posielali, zašleme vám ho naspäť

Model vždy posielajte na adresu predajňe kde sídli aj servis.

RCSVET.sk

Vajnorská 7

831 04 Bratislava

Slovensko

Môžete poslať aj zadarmo pomocou ​​Zásielkovne,

prineste na​ ​najbližšiu Zásielkovňu na https://www.zasielkovna.sk/pobocky. Na pobočke odovzdajte zabalený tovar a obsluhe prezraďte kód " 95425115  ". Obdržíte potvrdenie o prijatí. NIČ NEPLAŤTE. 

Pokiaľ chcete model priniesť osobne na predajňu 

1. prineste si kópiu predajného dokladu 
2. vyplnte servisno-reklamačný formulár a priložte ho k modelu
3.formulár nájdete TU
- v prípade elektronickej závady modelu prineste aj ovládač a akumulátor (v prípade problému s výdržou batérie aj nabíjač).Po vybavení vašej reklamácie vás budeme kontaktovať SMS a v prípade že ste model posielali, zašleme vám ho naspäť


Časté otázky

Ako mi dodáte tovar a koľko to stojí?
1. Doručenie kuriérom GLS

Kuriérska služba GLS Ti tovar dovezie až k prvým uzamykateľným dverám. Informácie o dostupnosti tovaru a predpokladanom dátume doručenia môžeš vidieť pri jednotlivých tovaroch . Budeme Ťa informovať o odoslaní zásielky emailom aj SMS jej pohyb si budeš môcť sledovať po prihlaseny do učtu.

Cena dopravy sa odvíja od hodnoty a hmotnosti objednávky. V košíku sa Ti zobrazí presná cena dopravy pre tovar v košíku.

Hmotnosť / hodnota objednávkymenej ako 100 €101 € a viac
menej ako 5 kg
 ľubovoľný tovar
4.00 € zdarma  dodanie do 24 hodín
 možnosť platby dobierkou (+ 0.90 €)
5 kg - 20 kg
 ľubovoľný tovar
4.00 € zdarma  dodanie do 24 hodín
 možnosť platby dobierkou (+ 0.90 €)
20 kg a viac
 ľubovoľný tovar
4.00 € zdarma  dodanie do 24 hodín
 možnosť platby dobierkou (+ 0.90 €)

2. Osobný odber zdarma v RCSVET - BRATISLAVA

3. Osobný odber v Zásielkovni

Ako môžem za tovar zaplatiť?
Ako môžem za tovar zaplatiť?

Ak ti overovací e-mail neprišiel
Ak ti overovací e-mail neprišiel

Naše obchodné podmienky
Naše obchodné podmienky

Reklamácie a servis RC modelov
1.Mám záujem o servis svojho modelu ako mám ďalej postupovať ? 

Vieme opraviť všetky modely ktoré máme v ponuke, nieje podmienka či boli kúpené u nás, ale skôr to či potrebné náhradné diely vieme zohnať. 

Ak chcete model k nám poslať do servisu tak najskôr kontaktujte náš servis mailom rcsvet@rcsvet.sk kde pošlite aký model by ste chceli opraviť (výrobca,typ) a o akú chybu sa jedná. Ak sa jedná o špecifickejšiu závadu ktorá by sa ťažko rozpisovala kontaktujte nás telefonicky. (tu vám potvrdíme či danú opravu vieme zrealizovať) 

Ak chcete model k nám poslať do servisu tak najskôr kontaktujte náš servis mailom rcsvet@rcsvet.sk kde pošlite aký model by ste chceli opraviť (výrobca,typ) a o akú chybu sa jedná. Ak sa jedná o špecifickejšiu závadu ktorá by sa ťažko rozpisovala kontaktujte nás telefonicky. (tu vám potvrdíme či danú opravu vieme zrealizovať) 
Po potvrdení že model ide opraviť model zabalte, vyplňte servisno-reklamačný formulár ktorý priložte do balenia k modelu (tento krok je dôležitý aby po prijatí balíku bolo jasné komu model patrí a akú má chybu) 

formulár nájdete TU 

v prípade elektronickej poruchy vždy zabalte k modelu aj ovládač a jednu batériu 
Model vždy posielajte na adresu predajňe kde sídli aj servis.

RCSVET.sk

Vajnorská 7

831 04 Bratislava

Slovensko

Pokiaľ prinesiete model k nám do servisu osobne,  tu budeme konzultovať priamo na mieste ako bude oprava riešená. 

Na servise je možné dohodnúť si aj úpravy na mieru, rôzny tunnig modelov, výrobu akkupackov alebo kabeláže/ konektory - pájkovanie na mieru, výmena líthiových batérií v rôznych zariadeniach (pre takto špecifické opravy dopredu kontaktujte servis mailom alebo telefonicky) 

Vačšinu RC hračiek z bežných obchodných sietí z nízkej cenovej kategórie nieje možné opraviť (výrobcovia hračiek totiž neponúkajú žiadne náhradné diely ani inú servisnú podporu )
takéto opravy sa oplatia len v prípade že má hračka napr. nostalgickú hodnotu (takáto oprava často prekročí cenu novej hračky) 
O váš model bude postarané skúseným profesionálom ktorý sa venuje modelom na profesionálnej úrovni takmer celý život. 
Po oprave vás bude kontaktovať SMS správou - pri vyzdvihnutí na predajni, alebo telefonicky pred odoslaním modelu kuriérom na dobierku. (pokiaľ nebolo dohodnuté inak) 


2. Ako mám postupovať pri reklamácii?

pokiaľ chcete reklamáciu poslať, postupujte podľa krokov nižšie 

1. model posielajte len s kópiou predajného dokladu (faktúra / bloček) 
2. vyplnte servisno-reklamačný formulár a priložte ho do balenia model
3.formulár nájdete TU
-v prípade elektronickej závady modelu pribalte aj ovládač a akumulátor (v prípade problému s výdržou batérie aj nabíjač).Po vybavení vašej reklamácie vás budeme kontaktovať SMS a v prípade že ste model posielali, zašleme vám ho naspäť

Model vždy posielajte na adresu predajňe kde sídli aj servis.

RCSVET.sk

Vajnorská 7

831 04 Bratislava

Slovensko

Môžete poslať aj zadarmo pomocou ​​Zásielkovne,

prineste na​ ​najbližšiu Zásielkovňu na https://www.zasielkovna.sk/pobocky. Na pobočke odovzdajte zabalený tovar a obsluhe prezraďte kód " 95425115  ". Obdržíte potvrdenie o prijatí. NIČ NEPLAŤTE. 

Pokiaľ chcete model priniesť osobne na predajňu 

1. prineste si kópiu predajného dokladu 
2. vyplnte servisno-reklamačný formulár a priložte ho k modelu
3.formulár nájdete TU
- v prípade elektronickej závady modelu prineste aj ovládač a akumulátor (v prípade problému s výdržou batérie aj nabíjač).Po vybavení vašej reklamácie vás budeme kontaktovať SMS a v prípade že ste model posielali, zašleme vám ho naspäť


3. Ako dlho trvá reklamácia ?

Štandartne má na to servis 30 dní, v praxi sa snažíme pre našich zákazníkov vybavovať reklamácie rýchlejšie ak je to možné. 


4. V akom prípade môžem platiť za reklamáciu ?

V prípade že vám reklamácia bola zamietnutá. Tá môže byť zamietnutá z viacerých dôvodov: 

- nedodržanie pokynov z návodu na použitie
- neodborný zásah do výrobku 
- mechanické poškodenie výrobku (zlomené a poškodené mechanické časti výrobku)
- reklamácia bežnej amortizácie - dielu ktorý sa opotrebúva bežným používaním výrobku
- zanedbaná starostlivosť o výrobok 
pri každej zamietnutej reklamácii vám bude nacenená aj platená oprava, ktorú musíte odsúhlasiť pre dokončenie opravy 


5. Aké sú najčastejšie chyby pri používaní modelu ? (často zamietané reklamácie) 

Väčšina z vás sa samozrejme teší z novej hračky a tak návod na použitie ide často bokom. A čítame ho až keď sa niečo pokazí :) 

Najčastejšie chyby pri používaní modelov. 

1. zničenie nabíjacieho akumulátoru úplným vybitím 

- akmulátor je nutné po každom použití z modelu vždy opojiť ! ak ho neodpojíte model postupne vybije akumulátor na 0V (vypnutý vypínač nestačí !)

- akumulátor po nabití vždy odpojte od nabíjača (nenechávajte akumulátor nabíjať bez dozoru) nabíjač bez prúdu zapojený do akumulátoru sa stáva jeho "vybíjač "

2. zničenie elektromotoru auta (platí pre jednosmerné motory - brushed) dvojkáblový jednosmerný motor  +-

- nový elektromotor pri prvej jazde nepreťažujeme, 1 celú batériu vyjazdite len na hladkom povrchu plynulou jazdou 

- elektromotor po jazde necháme patrične vychladnúť, inak hrozí jeho preťaženie - toto vedie k spáleniu vnútorného vinutia motoru (ak si zakúpite vysokokapacitný akumulátor je vhodné kontrolovať teplotu a jazdiť s pauzou) 

- nadmerné znečisťovanie motora a jazda vo veľmi špinavom prostredí bez údržby (toto vášmu motoru veľmi znižuje životnosť)

ak sa budete o váš motor patrične starať tak vám vydrží mesiace až rok kým sa nezoderú úhlíky (spotrebná časť motoru ktorá sa jazdou opotrebúva) 

3. nesprávne pochopenie vodeodolnosti modelu (RC modely áut) 

- vodeodolnosť neznamená vodotesnosť, je to úprava ktorá chráni elektroniku modelu pri prejazde malej mláky, nieje to úprava na brodenie a potápanie modelu pod vodu (v prípade že takto s modelom jazdíte je nutné rátať s možným poškodením elektroniky za čo žiadny výrobca negarantuje) 

- v prípade že s modelom jazdíte vo vlhkom prostredí je nutné rátať so zvýšenou starostlivosťou o model - čistenie - premazávanie - rozoberanie  (v opačnom prípade sa to značne odrazí na životnosti samotných komponentov modelu - zahrdzavenie, ťažký chod mechaniky ktorý vedie až k zničeniu elektroniky )

- dbajte dôrazne na to aby sa s modelom nejazdilo po slanej vode  (nestretneme sa s ňou len pri mori ale aj v zime u nás na posolených komunikáciách !)
4. drsné zaobchádzanie s modelom vedie k zvýšeným nákladom na údržbu 

- vieme že každý z vás jazdí s modelmi inak a drsná jazda, skoky a nárazy vedú k poškodeniam modelu ktoré niesú reklamovatelné. Práve pre týchto zákazníkov predávame modely ku ktorým je kompletná technická podpora a dostupnosť náhradných dielov. Takto aj napriek drsnému zaobchádzaniu viete vždy model opraviť znovu a znovu aj keby ste sa k nemu správali ako kazisvet ! :)))


Ako si môžem stiahnuť Faktúru
Ako si môžem jednoducho stiahnuť faktúru s web stránky RCSVET.sk


1.prihlásim sa do účtu

2. prejdem na históriu objednávok

3.kliknem na detail objednávky ktorej chcem stiahnuť Faktúru

4.stiahnem web stránku nižšie,  nech je vidieť detail objednávky

5.stiahnem si faktúru