2. Ako mám postupovať pri reklamácii?
pokiaľ chcete reklamáciu poslať, postupujte podľa krokov nižšie |
1. model posielajte len s kópiou predajného dokladu (faktúra / bloček) |
2. vyplnte servisno-reklamačný formulár a priložte ho do balenia model |
3.formulár nájdete TU |
-v prípade elektronickej závady modelu pribalte aj ovládač a akumulátor (v prípade problému s výdržou batérie aj nabíjač).Po vybavení vašej reklamácie vás budeme kontaktovať SMS a v prípade že ste model posielali, zašleme vám ho naspäť |
Model vždy posielajte na adresu predajňe kde sídli aj servis. |
RCSVET.skVajnorská 7831 04 BratislavaSlovensko |
Môžete poslať aj zadarmo pomocou Zásielkovne, |
prineste na najbližšiu Zásielkovňu na https://www.zasielkovna.sk/pobocky. Na pobočke odovzdajte zabalený tovar a obsluhe prezraďte kód " 95425115 ". Obdržíte potvrdenie o prijatí. NIČ NEPLAŤTE.
|
Pokiaľ chcete model priniesť osobne na predajňu |
1. prineste si kópiu predajného dokladu |
2. vyplnte servisno-reklamačný formulár a priložte ho k modelu |
3.formulár nájdete TU |
- v prípade elektronickej závady modelu prineste aj ovládač a akumulátor (v prípade problému s výdržou batérie aj nabíjač).Po vybavení vašej reklamácie vás budeme kontaktovať SMS a v prípade že ste model posielali, zašleme vám ho naspäť |